К сведению родителей и законных представителей детей дошкольного возраста Могилевского района
С 1 января 2022 года административные процедуры:
6.6. Постановка на учет ребенка, нуждающегося в определении в учреждение образования для получения дошкольного образования;
6.7. Выдача направления в государственное учреждение образования для освоения содержания образовательной программы дошкольного образования осуществляются службой "одно окно" Могилевского районного исполнительного комитета по адресу: г. Могилев, ул.Челюскинцев, 63а, в кабинете № 9 (1 этаж), тел.423019.
Заявителю необходимо предъявить паспорт и свидетельство о рождении ребенка.
Нашы будні
Выкарыстанне тэхнікі візуалізацыі ў дзіцячым садзе
Ўкараненне новых тэхнік у дзіцячым садзе спрыяе больш эфектыўнаму выхаванню дзіцяці, які імкнецца творча падыходзіць да вырашэння розных жыццёвых сітуацый, да атрымання ведаў, фарміраванні станоўчай матывацыі да далейшага навучання і адносіны да адукацыі як да адной з вядучых жыццёвых каштоўнасцяў. З дапамогай адной з такіх тэхнік- візуалізацыі, выхаванцы дзіцячага сада з вялікай цікавасцю пазналі, што такое вецер.
РАСПАРАДАК ДНЯ
Час |
Працэсы жыццядзейнасці |
7.30-8.20 |
Прыём, агляд, гульні, дзяжурства, ранішняя гімнастыка |
8.20-8.40 |
Падрыхтоўка да снедання, снеданне |
8.40-9.00 |
Гульні, падрыхтоўка да заняткаў |
Заняткі |
|
9.00-9.20 (ср.гр.) 9.00-9.25 (ст.гр.) 9.10-9.30 (ср.гр.) 9.10-9.35 (ст.гр.) |
Першы занятак (панядзелак, серада, чацвер) |
Першы занятак (панядзелак, серада, чацвер) |
|
Першы занятак (пятніца) |
|
Першы занятак (аўторак, пятніца) |
|
9.20-9.35 (ср.гр.) 9.25-9.35 (ст.гр.) 9.30-9.45 (ср.гр.) 9.35-9.45 (ст.гр.) |
Перапынак (панядзелак, серада, чацвер) |
Перапынак (аўторак, пятніца) |
|
9.35-9.55 (ср.гр.) 9.35-10.00 (ст.гр.) 9.45-10.05 (ср.гр.) 9.45-10.10 (ст.гр.) |
Другі занятак (панядзелак, серада, чацвер) |
Другі занятак (аўторак, пятніца) |
|
9.55-10.10 (ср.гр.) 10.00-10.10 (ст.гр.) 10.05-10.20 (ср.гр.) 10.10-10.20 (ст.гр.) |
Перапынак (панядзелак, серада, чацвер) |
Перапынак (аўторак, пятніца) |
|
10.10-10.30 (ср.гр.) 10.10-10.35 (ст.гр.) 10.20-10.40 (ср.гр.) 10.20-10.45 (ст.гр.) |
Трэці занятак (панядзелак, серада) |
Трэці занятак (панядзелак, серада) |
|
Трэці занятак (аўторак, пятніца) |
|
10.35-12.30 (пн, ср, чц) 10.45-12.30 (аўт, пт) 12.00-12.20 (ср.гр) 12.00-12.25 (ст.гр.) |
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка на свежым паветры, рухомыя гульні |
Фізічная культура на паветры (чацвер) |
|
12.30-13.10 |
Вяртанне з прагулкі, гігіенічныя працэдуры, абед, падрыхтоўка да сну |
13.10-15.10 |
Дзённы сон |
15.10-15.40 |
Паступовы пад’ём, гігіенічныя працэдуры, самастойная рухальная дзейнасць |
15.40-16.00 |
Полудзень |
16.00-16.30 |
Гульні,працоўная дзейнасць, самастойная дзейнасць |
16.30-18.00 |
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка на свежым паветры, рухомыя гульні |
да 18.00 |
Адыход дзяцей дадому |
РАСПАРАДАК ДНЯ
(рознаўзроставая)
Час |
Працэсы жыццядзейнасці |
7.30-8.30 |
Прыём, гульні, ранішняя гімнастыка, гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да снедання |
8.30-8.50 |
Снеданне |
8.50-9.10 |
Гульні, падрыхтоўка да заняткаў |
9.10-9.20 (І мал.) 9.10-9.25 (ІІ мал.) 9.10-9.30 (сяр.) |
Першы занятак (панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца) Першы занятак (панядзелак-пятніца) Першы занятак (панядзелак-пятніца) |
9.20-9.40 (І мал.) 9.25-9.40 (ІІ мал.) 9.30-9.40 (сяр.) |
Перапынак (панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца) Перапынак (панядзелак-пятніца) Перапынак (панядзелак-пятніца) |
9.40-9.50 (І мал.) 9.40-9.55 (ІІ мал.) 9.40-10.00 (сяр.) |
Другі занятак (панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца) Другі занятак (панядзелак-пятніца) Другі занятак (панядзелак-пятніца) |
9.50-10.10 (І мал.) 9.55-10.10 (ІІ мал.) 10.00-10.10 (сяр.) |
Перапынак (панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца) Перапынак (панядзелак-пятніца) Перапынак (панядзелак-пятніца) |
10.10-10.20 (І мал.) 10.10-10.25 (ІІ мал.) 10.10-10.30 (сяр.) |
Трэці занятак (аўторак, серада, чацвер) Трэці занятак (аўторак-пятніца) Трэці занятак (панядзелак-пятніца) |
10.30-12.05
11.40-1150 (І мал.) 11.40-11.55 (ІІ мал.) 11.40-12.00 (ср.гр.) |
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка на свежым паветры, рухомыя гульні |
Фізічная культура на паветры (чацвер) |
|
12.05-12.20 |
Вяртанне з прагулкі, гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да абеду |
12.20-12.50 |
Абед, падрыхтоўка да сну |
13.50-15.00 |
Дзённы сон |
15.00-15.30 |
Паступовы пад’ём, гігіенічныя працэдуры, самастойная рухальная дзейнасць, гартавальныя мерапрыемствы, падрыхтоўка да полудня |
15.30-15.45 |
Полудзень |
15.45-16.15 |
Гульні, самастойная дзейнасць |
16.15-18.00 |
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка |
18.00 |
Адыход дзяцей да дому |
Расклад
спецыяльна арганізаванай дзейнасці па адукацыйных галінах у рознаўзроставай групе
(першая малодшая, другая малодшая, сярэдняя групы)
Дні тыдня |
Час правядзення |
Першая малодшая |
Час правядзення |
Другая малодшая |
Час правядзення |
Сярэдняя |
Панядзелак
|
1.9.10-9.20 |
“Дзіця і грамадства” |
1.9.10-9.25 |
“Дзіця і грамадства” |
1.9.10-9.30 |
“Дзіця і грамадства” |
2.9.40-9.50 |
___ |
2.9.40-9.55 |
“Фізічная культура” |
2.9.40-10.00 |
“Фізічная культура” |
|
Аўторак
|
1.9.10-9.20 |
___ |
1.9.10-9.25 |
___ |
1.9.10-9.30 |
“Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
2.9.40-9.50 |
“Выяўленчае мастацтва” (Лепка/аплікацыя/канструяванне) |
2.9.40-9.55 |
“Выяўленчае мастацтва” (Лепка/аплікацыя/ канструяванне) |
2.9.40-10.00 |
“Выяўленчае мастацтва” (Лепка/аплікацыя/ канструяванне) |
|
3.10.10-10.20 |
“Фізічная культура” |
3.10.10-10.25 |
“Фізічная культура” |
3.10.10-10.30 |
“Фізічная культура” |
|
Серада
|
1.9.10-9.20 |
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
1.9.10-9.25 |
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
1.9.10-9.30 |
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
2.9.40-9.50 |
---/ “Дзіця і прырода” |
2.9.40-9.55 |
--- /“Дзіця і прырода” |
2.9.40-10.00 |
“Дзіця і прырода” |
|
3.10.10-10.20 |
“Музычнае мастацтва” |
3.10.10-10.25 |
“Музычнае мастацтва” |
3.10.10-10.30 |
“Музычнае мастацтва” |
|
Чацвер
|
1.9.10-9.20 |
“Развитие речи и культура речевого общения” |
1.9.10-9.25 |
“Развитие речи и культура речевого общения” |
1.9.10-9.30 |
“Развитие речи и культура речевого общения” |
2.9.40-9.50 |
“Выяўленчае мастацтва”(Маляванне) |
2.9.40-10.00 |
“Выяўленчае мастацтва”(Маляванне) |
2.9.40-10.00 |
“Выяўленчае мастацтва”(Маляванне) |
|
3.11.40-11.50 |
“Фізічная культура” (на паветры) |
3.11.40-11.55 |
“Фізічная культура” (на паветры) |
3.11.40-12.00 |
“Фізічная культура” (на паветры) |
|
Пятніца |
1.9.10-9.20 |
---- |
1.9.10-9.25 |
---- |
1.9.10-9.30 |
“Дзіця і грамадства” |
2.9.40-9.50 |
“Мастацкая літаратура”/--- |
2.9.40-9.55 |
“Мастацкая літаратура”/--- |
2.9.40-10.00 |
“Мастацкая літаратура” |
|
3.10.10-10.20 |
“Музычнае мастацтва” |
3.10.10-10.25 |
“Музычнае мастацтва” |
3.10.10-10.30 |
“Музычнае мастацтва” |
Расклад
спецыяльна арганізаванай дзейнасці па адукацыйных галінах у групе інтэгрыраванага навучання і выхавання
Дні тыдня |
Час правядзення |
Сярэдняя група |
Час правядзення |
Старшая група |
Час правядзення |
Старшая група |
Панядзелак |
1)9.00-9.20 |
“Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін” |
1) 9.00-9.25 |
“Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін” |
1) 9.00-9.25 |
“Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін” |
2)9.35-9.55 |
“Выяўленчае мастацтва: Лепка/Аплікацыя/Канструяванне” |
2) 9.35-10.00 |
Выяўленчае мастацтва: Лепка/Аплікацыя/Канструяванне |
2) 9.35-10.00 |
“Выяўленчае мастацтва: Лепка/Аплікацыя/Канструяванне |
|
3)10.10-10.30 |
“Фізічная культура” |
3) 10.10-10.35 |
“ “Фізічная культура” |
3) 10.10-10.35 |
“Фізічная культура” |
|
Аўторак |
1) 9.10-9.30 |
--- |
1) 9.10-9.35 |
“Падрыхтоўка да навучання грамаце” |
1) 9.10-9.35 |
“Падрыхтоўка да навучання грамаце” |
2)9.45-10.05 |
“Фізічная культура” |
2) 9.45-10.10 |
“Фізічная культура” |
2) 9.45-10.10 |
“Фізічная культура” |
|
3)10.20-10.40 |
“ Дзіця і грамадства” |
3) 10.20-10.45 |
“ Дзіця і грамадства” |
3) 10.20-10.45 |
“ Дзіця і грамадства” |
|
Серада |
1)9.00-9.20 |
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
1) 9.00-9.25
|
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
1) 9.00-9.25 |
“Элементарныя матэматычныя ўяўленні” |
2)9.35-9.55 |
“Дзіця і прырода” |
2) 9.35-10.00
|
“Дзіця і прырода”” |
2) 9.35-10.00 |
“Дзіця і прырода” |
|
3)10.10-10.30 |
“Музычнае мастацтва” |
3) 10.10-10.35 |
“Музычнае мастацтва” |
3) 10.10-10.35 |
“Музычнае мастацтва” |
|
Чацвер
|
1)9.00-9.20 |
“Развитие речи и культура речевого отношения” |
1) 9.00-9.25
|
“Развитие речи и культура речевого отношения” |
1) 9.00-9.25 |
“Развитие речи и культура речевогоотношения” |
2)9.35-9.55 |
“Выяўленчае мастацтва:Маляванне” |
2) 9.35-10.00
|
“Выяўленчае мастацтва:Маляванне” |
2) 9.35-10.00 |
“Выяўленчае мастацтва:Маляванне” |
|
3)12.00-12.20 |
“Фізічная культура” (на паветры) |
3) 12.00-12.25
|
“Фізічная культура” (на паветры) |
3) 12.00-12.25 |
“Фізічная культура” (на паветры) |
|
Пятніца |
1)9.10-9.30 |
“Дзіця і грамадства” |
1) 9.10-9.35 |
“Дзіця і грамадства” |
1) 9.10-9.35 |
“Дзіця і грамадства” |
2)9.45-10.05 |
“Мастацкая літаратура” |
2) 9.45-10.10 |
“Мастацкая літаратура” |
2) 9.45-10.10 |
“Мастацкая літаратура” |
|
3)10.20-10.40 |
“Музычнае мастацтва” |
3) 10.20-10.45 |
“Музычнае мастацтва” |
3) 10.20-10.45 |
“Музычнае мастацтва” |
Вучэбны план рознаўзроставай групы
Пералік адукацыйных абластей |
Колькасть вучэбных гадзін на вывучэнне |
|
ад 3да 4г. |
ад 4да 5г. |
|
Фізічная культура |
3 |
4 |
Дзіця і грамадства |
2 |
2 |
Элементарныя матэматычныя ўяўленні |
0,5 |
1 |
Дзіця і прырода |
0,5 |
1 |
Развіццё маўлення і культура мауленчых зносін |
2 |
2 |
Навучэнне грамаце |
- |
- |
Мастацтва |
4 |
5 |
- маляванне |
1 |
1 |
- лепка |
1 |
1 |
- аплікацыя |
0,5 |
1 |
- канструяванне |
0,5 |
0,5 |
- дызайн |
- |
0,5 |
- музыка |
1 |
1 |
Агульная колькасць вучэбных гадзін (гульняў, заняткаў) на тыдзень |
12 |
15 |