МЕТАДЫЧНАЯ ТЭМА:
Удасканаленне адукацыйнага працэсу на аснове яго цэласнасці праз рэалізацыю патэнцыялу педагагічных работнікаў і навучэнцаў.
МЭТА:
Стварэнне аптымальных умоў для забеспячэння якасці адукацыі і ўдасканаленне адукацыйнага асяроддзя, якое спрыяе развіццю асобасна-адукацыйных кампетэнцый навучэнцаў і асобасна-прафесійных кампетэнцый педагогаў.
ЗАДАЧЫ
НАВУЧАЛЬНА-ПЕДАГАГІЧНАГА КОМПЛЕКСУ
1. Удасканальваць адукацыйны працэс, які арыентаваны на задавальненне адукацыйных патрэб навучэнцаў і спрыяе павышэнню якасці адукацыі.
2. Ствараць умовы для развіцця творчых здольнасцяў адораных навучэнцаў у працэсе даследчай дзейнасці, у алімпіядным руху праз стымуляванне творчай інавацыйнай дзейнасці педагогаў.
3. Ствараць умовы для забеспячэння якасці дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў на IIступені агульнай сярэдняй адукацыі і рэалізацыі прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання ва ўмовах дапрофільнага навучання.
4. Удасканальваць узровень прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз асобаснае развіццё, павышэнне кваліфікацыі, авалоданне сучаснымі адукацыйнымі тэхналогіямі.
5. Удасканальваць работу па фарміраванні ў навучэнцаў навыкаў здаровага ладу жыцця, павышаючы эфектыўнасць фізкультурна-аздараўленчай работы, работы па фарміраванні ў школьнікаў адказных і бяспечных паводзін, захаванні грамадскай дысцыпліны і парадку, адказных адносін да свайго здароўя і здароўя навакольных.
Установа адукацыі ажыццяўляе наступныя функцыі:
· адукацыйную, якая ўключае ў сябе навучанне і выхаванне навучэнцаў (выхаванцаў); забеспячэнне аховы іх жыцця і здароўя;
· задавальненне патрэбы навучэнцаў (выхаванцаў) у самаадукацыіі атрыманні дадатковай адукацыі;
· арганізацыйную, якая прадугледжвае арганізацыю адукацыйнага працэсу, у тым ліку распрацоўку вучэбнага плана і раскладу заняткаў;
· распрацоўку і зацвярджэнне гадавога плана работы;
· распрацоўку і прыняцце лакальных актаў;
· кіраўнічую, якая ўключае ў сябе кіраванне установай;
· працоўныя адносіны;
· гаспадарча-эканамічную, якая ўключае ў сябе кіраванне замацаванай за ўстановай маёмасцю;
· ажыццяўленне фінансава-гаспадарчай дзейнасці, у тым ліку аказанне платных адукацыйных паслуг;
· развіццё матэрыяльна-тэхнічнай базы ў межах, замацаваных заўстановай адукацыяйбюджэтных і ўласных сродкаў.
Акрамя асноўных функцый, установа ў парадку, прадугледжаным заканадаўствам, можа ажыццяўляць:
· арганізацыю навучання і выхавання для атрымання агульнай сярэдняй адукацыі дома тымі вучнямі, якія па медыцынскіх паказаннях часова або пастаянна не могуць наведваць установу адукацыі;
· эксперыментальную і інавацыйную дзейнасць.